İran, enerji tesislerine yönelik yeni saldırılar olması halinde Körfez’deki altyapıyı “tamamen yok etme” tehdidinde bulundu

İran, ülkedeki enerji tesislerinin yeniden hedef alınması durumunda, ABD ve İsrail’in Körfez’deki müttefiklerine ait enerji altyapısını “tamamen yok edene kadar” saldıracaklarını açıkladı.

19 Mart 2026 Perşembe 17:20
İran, enerji tesislerine yönelik yeni saldırılar olması halinde Körfez’deki altyapıyı “tamamen yok etme” tehdidinde bulundu

 İran, ülkedeki enerji tesislerinin yeniden hedef alınması durumunda, ABD ve İsrail’in Körfez’deki müttefiklerine ait enerji altyapısını “tamamen yok edene kadar” saldıracaklarını açıkladı.

Tahran, İsrail’in Güney Pars doğal gaz sahasıyla bağlantılı enerji tesislerini hedef almasının ardından Körfez ülkelerindeki enerji tesislerine yönelik bir dizi saldırı başlattı.

İran merkezli Fars Haber Ajansı, İran Devrim Muhafızları Hatem el-Enbiya Merkez Karargahı Sözcüsü İbrahim Zulfikari açıklamasında “Düşmana, İran İslam Cumhuriyeti’nin enerji altyapısına saldırarak büyük bir hata yaptığını ve buna verilen karşılığın halihazırda sürdüğünü, henüz sona ermediğini bildiriyoruz. Eğer bu saldırılar tekrarlanırsa, sizin ve müttefiklerinizin enerji altyapısına yönelik sonraki saldırılar, tesisler tamamen yok edilene kadar durmayacaktır ve vereceğimiz yanıt bu geceki saldırılardan çok daha sert olacaktır’’ dedi.

Son Güncelleme: 19.03.2026 18:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.